E. Sarı, "PAZARLAMA İLETİŞİMİ ARACI OLARAK TELEVİZYON DİZİLERİNDE ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMALARI: “İÇERDE” DİZİSİ ÖRNEĞİ," In İLETİŞİM VE MEDYA ARAŞTIRMALARI 3 , İstanbul: Efe Akademi Yayınları, 2024, pp.55-78.
Sarı, E. PAZARLAMA İLETİŞİMİ ARACI OLARAK TELEVİZYON DİZİLERİNDE ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMALARI: “İÇERDE” DİZİSİ ÖRNEĞİ. 2024. In İLETİŞİM VE MEDYA ARAŞTIRMALARI 3 , Efe Akademi Yayınları, İstanbul, 55-78.
Sarı, E., (2024). PAZARLAMA İLETİŞİMİ ARACI OLARAK TELEVİZYON DİZİLERİNDE ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMALARI: “İÇERDE” DİZİSİ ÖRNEĞİ. İLETİŞİM VE MEDYA ARAŞTIRMALARI 3 (pp.55-78), İstanbul: Efe Akademi Yayınları.
Sarı, EMRE. "PAZARLAMA İLETİŞİMİ ARACI OLARAK TELEVİZYON DİZİLERİNDE ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMALARI: “İÇERDE” DİZİSİ ÖRNEĞİ." In İLETİŞİM VE MEDYA ARAŞTIRMALARI 3 , 55-78. İstanbul: Efe Akademi Yayınları, 2024
Sarı, EMRE. "PAZARLAMA İLETİŞİMİ ARACI OLARAK TELEVİZYON DİZİLERİNDE ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMALARI: “İÇERDE” DİZİSİ ÖRNEĞİ." İLETİŞİM VE MEDYA ARAŞTIRMALARI 3 , Efe Akademi Yayınları, 2024, pp.55-78.
Sarı, E. (2024) "PAZARLAMA İLETİŞİMİ ARACI OLARAK TELEVİZYON DİZİLERİNDE ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMALARI: “İÇERDE” DİZİSİ ÖRNEĞİ", İLETİŞİM VE MEDYA ARAŞTIRMALARI 3 . İstanbul: Efe Akademi Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={EMRE SARI}, chaptertitle={PAZARLAMA İLETİŞİMİ ARACI OLARAK TELEVİZYON DİZİLERİNDE ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMALARI: “İÇERDE” DİZİSİ ÖRNEĞİ}, booktitle={ İLETİŞİM VE MEDYA ARAŞTIRMALARI 3}, publisher={Efe Akademi Yayınları}, city={İstanbul},year={2024} }