S. SİVRİTEPE, "Siyasal Reklamın Kuramsal Boyutuna İlişkin Bir İnceleme," In Siyasette Halkla İlişklier , Konya: Atlas Akademi Yayınevi, 2016, pp.115-144.
SİVRİTEPE, S. Siyasal Reklamın Kuramsal Boyutuna İlişkin Bir İnceleme. 2016. In Siyasette Halkla İlişklier , Atlas Akademi Yayınevi, Konya, 115-144.
SİVRİTEPE, S., (2016). Siyasal Reklamın Kuramsal Boyutuna İlişkin Bir İnceleme. Siyasette Halkla İlişklier (pp.115-144), Konya: Atlas Akademi Yayınevi.
SİVRİTEPE, SEMANUR. "Siyasal Reklamın Kuramsal Boyutuna İlişkin Bir İnceleme." In Siyasette Halkla İlişklier , 115-144. Konya: Atlas Akademi Yayınevi, 2016
SİVRİTEPE, SEMANUR. "Siyasal Reklamın Kuramsal Boyutuna İlişkin Bir İnceleme." Siyasette Halkla İlişklier , Atlas Akademi Yayınevi, 2016, pp.115-144.
SİVRİTEPE, S. (2016) "Siyasal Reklamın Kuramsal Boyutuna İlişkin Bir İnceleme", Siyasette Halkla İlişklier . Konya: Atlas Akademi Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={SEMANUR SİVRİTEPE}, chaptertitle={Siyasal Reklamın Kuramsal Boyutuna İlişkin Bir İnceleme}, booktitle={ Siyasette Halkla İlişklier}, publisher={Atlas Akademi Yayınevi}, city={Konya},year={2016} }