Atıf Formatları
REKLAMI OKUMAK, REKLAMI ANLAMAK
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. O. AKŞİT And A. K. NAZLI, "Geleceği Pazarlamak: Reklamlarda Teknolojiye Dair Öngörüler," In REKLAMI OKUMAK, REKLAMI ANLAMAK , İstanbul: URZENİ, 2019, pp.177-208.

AKŞİT, O. O. And NAZLI, A. K. Geleceği Pazarlamak: Reklamlarda Teknolojiye Dair Öngörüler. 2019. In REKLAMI OKUMAK, REKLAMI ANLAMAK , URZENİ, İstanbul, 177-208.

AKŞİT, O. O., & NAZLI, A. K., (2019). Geleceği Pazarlamak: Reklamlarda Teknolojiye Dair Öngörüler. REKLAMI OKUMAK, REKLAMI ANLAMAK (pp.177-208), İstanbul: URZENİ.

AKŞİT, ONUR, And AZRA KARDELEN NAZLI. "Geleceği Pazarlamak: Reklamlarda Teknolojiye Dair Öngörüler." In REKLAMI OKUMAK, REKLAMI ANLAMAK , 177-208. İstanbul: URZENİ, 2019

AKŞİT, ONUR O. And NAZLI, AZRA K. . "Geleceği Pazarlamak: Reklamlarda Teknolojiye Dair Öngörüler." REKLAMI OKUMAK, REKLAMI ANLAMAK , URZENİ, 2019, pp.177-208.

AKŞİT, O. O. And NAZLI, A. K. (2019) "Geleceği Pazarlamak: Reklamlarda Teknolojiye Dair Öngörüler", REKLAMI OKUMAK, REKLAMI ANLAMAK . İstanbul: URZENİ.

@bookchapter{bookchapter, author ={ONUR ORKAN AKŞİT And author ={AZRA KARDELEN NAZLI}, chaptertitle={Geleceği Pazarlamak: Reklamlarda Teknolojiye Dair Öngörüler}, booktitle={ REKLAMI OKUMAK, REKLAMI ANLAMAK}, publisher={URZENİ}, city={İstanbul},year={2019} }