Atıf Formatları
Muhasebe Organizasyon Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. OFLAZOĞLU DORA And E. Ç. Hallumoğlu, "Tüketim Bilinci, Değer ve Algılanan Tüketici Etkinliğinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerindeki Etkileri," In Muhasebe Organizasyon Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler , Gazi Kitabevi, 2021, pp.135-155.

OFLAZOĞLU DORA, S. And Hallumoğlu, E. Ç. Tüketim Bilinci, Değer ve Algılanan Tüketici Etkinliğinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerindeki Etkileri. 2021. In Muhasebe Organizasyon Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler , Gazi Kitabevi, 135-155.

OFLAZOĞLU DORA, S., & Hallumoğlu, E. Ç., (2021). Tüketim Bilinci, Değer ve Algılanan Tüketici Etkinliğinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerindeki Etkileri. Muhasebe Organizasyon Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler (pp.135-155), Gazi Kitabevi.

OFLAZOĞLU DORA, SONYEL, And Eda Çilem Hallumoğlu. "Tüketim Bilinci, Değer ve Algılanan Tüketici Etkinliğinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerindeki Etkileri." In Muhasebe Organizasyon Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler , 135-155. Gazi Kitabevi, 2021

OFLAZOĞLU DORA, SONYEL O. And Hallumoğlu, Eda Ç. . "Tüketim Bilinci, Değer ve Algılanan Tüketici Etkinliğinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerindeki Etkileri." Muhasebe Organizasyon Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler , Gazi Kitabevi, 2021, pp.135-155.

OFLAZOĞLU DORA, S. And Hallumoğlu, E. Ç. (2021) "Tüketim Bilinci, Değer ve Algılanan Tüketici Etkinliğinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerindeki Etkileri", Muhasebe Organizasyon Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler . Gazi Kitabevi.

@bookchapter{bookchapter, author ={SONYEL OFLAZOĞLU DORA And author ={Eda Çilem Hallumoğlu}, chaptertitle={Tüketim Bilinci, Değer ve Algılanan Tüketici Etkinliğinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerindeki Etkileri}, booktitle={ Muhasebe Organizasyon Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler}, publisher={Gazi Kitabevi}, city={},year={2021} }