Atıf Formatları
Eğitsel Arayüz Destekli Eğitim Yazılımlarının Eleştirel Düşünme ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. KARAKUŞ And S. SCHREGLMANN, "Eğitsel Arayüz Destekli Eğitim Yazılımlarının Eleştirel Düşünme ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, pp.839-855, 2017

KARAKUŞ, M. And SCHREGLMANN, S. 2017. Eğitsel Arayüz Destekli Eğitim Yazılımlarının Eleştirel Düşünme ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3 , 839-855.

KARAKUŞ, M., & SCHREGLMANN, S., (2017). Eğitsel Arayüz Destekli Eğitim Yazılımlarının Eleştirel Düşünme ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, 839-855.

KARAKUŞ, MEMET, And SİNAN SCHREGLMANN. "Eğitsel Arayüz Destekli Eğitim Yazılımlarının Eleştirel Düşünme ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, 839-855, 2017

KARAKUŞ, MEMET And SCHREGLMANN, SİNAN. "Eğitsel Arayüz Destekli Eğitim Yazılımlarının Eleştirel Düşünme ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, pp.839-855, 2017

KARAKUŞ, M. And SCHREGLMANN, S. (2017) . "Eğitsel Arayüz Destekli Eğitim Yazılımlarının Eleştirel Düşünme ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, pp.839-855.

@article{article, author={MEMET KARAKUŞ And author={SİNAN SCHREGLMANN}, title={Eğitsel Arayüz Destekli Eğitim Yazılımlarının Eleştirel Düşünme ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi}, journal={Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={839-855} }