Atıf Formatları
“Görsel Kültürün Gücü” Temalı Proje Çalışmasına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. ASLANTAŞ And N. IŞIK TERTEMİZ, "“Görsel Kültürün Gücü” Temalı Proje Çalışmasına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, no.1, pp.41-68, 2016

ASLANTAŞ, S. And IŞIK TERTEMİZ, N. 2016. “Görsel Kültürün Gücü” Temalı Proje Çalışmasına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, no.1 , 41-68.

ASLANTAŞ, S., & IŞIK TERTEMİZ, N., (2016). “Görsel Kültürün Gücü” Temalı Proje Çalışmasına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, no.1, 41-68.

ASLANTAŞ, SELMA, And NEŞE IŞIK TERTEMİZ. "“Görsel Kültürün Gücü” Temalı Proje Çalışmasına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, no.1, 41-68, 2016

ASLANTAŞ, SELMA And IŞIK TERTEMİZ, NEŞE I. . "“Görsel Kültürün Gücü” Temalı Proje Çalışmasına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, no.1, pp.41-68, 2016

ASLANTAŞ, S. And IŞIK TERTEMİZ, N. (2016) . "“Görsel Kültürün Gücü” Temalı Proje Çalışmasına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, no.1, pp.41-68.

@article{article, author={SELMA ASLANTAŞ And author={NEŞE IŞIK TERTEMİZ}, title={“Görsel Kültürün Gücü” Temalı Proje Çalışmasına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2016, pages={41-68} }