Atıf Formatları
Düşünen Sınıf Materyallerinin (DSM) PISA Okuma Becerileri Üzerinde Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. Dolapcioglu, "Effect of Materials for Thinking Classroom (MTC) on PISA Reading Literacy," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.1, pp.196-210, 2020

Dolapcioglu, S. 2020. Effect of Materials for Thinking Classroom (MTC) on PISA Reading Literacy. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.1 , 196-210.

Dolapcioglu, S., (2020). Effect of Materials for Thinking Classroom (MTC) on PISA Reading Literacy. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.1, 196-210.

Dolapcioglu, SEVDA. "Effect of Materials for Thinking Classroom (MTC) on PISA Reading Literacy," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.1, 196-210, 2020

Dolapcioglu, SEVDA D. . "Effect of Materials for Thinking Classroom (MTC) on PISA Reading Literacy." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.1, pp.196-210, 2020

Dolapcioglu, S. (2020) . "Effect of Materials for Thinking Classroom (MTC) on PISA Reading Literacy." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.1, pp.196-210.

@article{article, author={SEVDA DOĞAN DOLAPÇIOĞLU}, title={Effect of Materials for Thinking Classroom (MTC) on PISA Reading Literacy}, journal={Ana Dili Eğitimi Dergisi}, year=2020, pages={196-210} }