S. DOĞAN Et Al. , "Etkili sınıf yönetimi uygulamalarına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi," Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.4, pp.1097-1119, 2014
DOĞAN, S. Et Al. 2014. Etkili sınıf yönetimi uygulamalarına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.4 , 1097-1119.
DOĞAN, S., UĞURLU, C. T., & Karataş, H., (2014). Etkili sınıf yönetimi uygulamalarına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.4, 1097-1119.
DOĞAN, SONER, CELAL TEYYAR UĞURLU, And Hamdi Karataş. "Etkili sınıf yönetimi uygulamalarına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi," Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.4, 1097-1119, 2014
DOĞAN, SONER Et Al. "Etkili sınıf yönetimi uygulamalarına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi." Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.4, pp.1097-1119, 2014
DOĞAN, S. UĞURLU, C. T. And Karataş, H. (2014) . "Etkili sınıf yönetimi uygulamalarına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi." Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.4, pp.1097-1119.
@article{article, author={SONER DOĞAN Et Al. }, title={Etkili sınıf yönetimi uygulamalarına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi}, journal={Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2014, pages={1097-1119} }