B. KIZILIRMAK, "Instagram ve Youtube Etkileyicilerinin Marka Bilinirliğini Artırmada Viral Pazarlama Aracı Olarak Etkilerinin Karşılaştırılması," Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , vol.26, no.2, pp.403-424, 2023
KIZILIRMAK, B. 2023. Instagram ve Youtube Etkileyicilerinin Marka Bilinirliğini Artırmada Viral Pazarlama Aracı Olarak Etkilerinin Karşılaştırılması. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , vol.26, no.2 , 403-424.
KIZILIRMAK, B., (2023). Instagram ve Youtube Etkileyicilerinin Marka Bilinirliğini Artırmada Viral Pazarlama Aracı Olarak Etkilerinin Karşılaştırılması. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , vol.26, no.2, 403-424.
KIZILIRMAK, BERİVAN. "Instagram ve Youtube Etkileyicilerinin Marka Bilinirliğini Artırmada Viral Pazarlama Aracı Olarak Etkilerinin Karşılaştırılması," Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , vol.26, no.2, 403-424, 2023
KIZILIRMAK, BERİVAN. "Instagram ve Youtube Etkileyicilerinin Marka Bilinirliğini Artırmada Viral Pazarlama Aracı Olarak Etkilerinin Karşılaştırılması." Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , vol.26, no.2, pp.403-424, 2023
KIZILIRMAK, B. (2023) . "Instagram ve Youtube Etkileyicilerinin Marka Bilinirliğini Artırmada Viral Pazarlama Aracı Olarak Etkilerinin Karşılaştırılması." Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , vol.26, no.2, pp.403-424.
@article{article, author={BERİVAN ÇELİKER}, title={Instagram ve Youtube Etkileyicilerinin Marka Bilinirliğini Artırmada Viral Pazarlama Aracı Olarak Etkilerinin Karşılaştırılması}, journal={Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi}, year=2023, pages={403-424} }