C. TÜYSÜZ And E. TATAR, "Öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin kimya dersine yönelik tutum ve başarılarına etkisi," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9, pp.97-107, 2008
TÜYSÜZ, C. And TATAR, E. 2008. Öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin kimya dersine yönelik tutum ve başarılarına etkisi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9 , 97-107.
TÜYSÜZ, C., & TATAR, E., (2008). Öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin kimya dersine yönelik tutum ve başarılarına etkisi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9, 97-107.
TÜYSÜZ, Cengiz, And Erdal TATAR. "Öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin kimya dersine yönelik tutum ve başarılarına etkisi," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9, 97-107, 2008
TÜYSÜZ, Cengiz And TATAR, Erdal. "Öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin kimya dersine yönelik tutum ve başarılarına etkisi." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9, pp.97-107, 2008
TÜYSÜZ, C. And TATAR, E. (2008) . "Öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin kimya dersine yönelik tutum ve başarılarına etkisi." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9, pp.97-107.
@article{article, author={Cengiz TÜYSÜZ And author={Erdal TATAR}, title={Öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin kimya dersine yönelik tutum ve başarılarına etkisi}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2008, pages={97-107} }