Atıf Formatları
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik İnançlarının Belirlenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. ALKAN Et Al. , "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik İnançlarının Belirlenmesi," Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1, pp.15-25, 2017

ALKAN, S. Et Al. 2017. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik İnançlarının Belirlenmesi. Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1 , 15-25.

ALKAN, S., KORKMAZ, E., KORKMAZ, C., & GELİCİ, Ö., (2017). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik İnançlarının Belirlenmesi. Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1, 15-25.

ALKAN, SELÇUK Et Al. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik İnançlarının Belirlenmesi," Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1, 15-25, 2017

ALKAN, SELÇUK Et Al. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik İnançlarının Belirlenmesi." Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1, pp.15-25, 2017

ALKAN, S. Et Al. (2017) . "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik İnançlarının Belirlenmesi." Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1, pp.15-25.

@article{article, author={SELÇUK ALKAN Et Al. }, title={Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik İnançlarının Belirlenmesi}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={15-25} }