Atıf Formatları
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Tartışmacı Metinlerinde Gerekçelendirmede Kullandıkları Düşünceyi Geliştirme Yollarının Tespiti
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. N. TİRYAKİ, "The Ways Turkish Teacher Candidates Use to Improve Thinking in Providing Reason in an Argumentative Text," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, pp.1035-1045, 2017

TİRYAKİ, E. N. 2017. The Ways Turkish Teacher Candidates Use to Improve Thinking in Providing Reason in an Argumentative Text. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3 , 1035-1045.

TİRYAKİ, E. N., (2017). The Ways Turkish Teacher Candidates Use to Improve Thinking in Providing Reason in an Argumentative Text. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, 1035-1045.

TİRYAKİ, ESRA. "The Ways Turkish Teacher Candidates Use to Improve Thinking in Providing Reason in an Argumentative Text," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, 1035-1045, 2017

TİRYAKİ, ESRA N. . "The Ways Turkish Teacher Candidates Use to Improve Thinking in Providing Reason in an Argumentative Text." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, pp.1035-1045, 2017

TİRYAKİ, E. N. (2017) . "The Ways Turkish Teacher Candidates Use to Improve Thinking in Providing Reason in an Argumentative Text." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, pp.1035-1045.

@article{article, author={ESRA NUR TİRYAKİ}, title={The Ways Turkish Teacher Candidates Use to Improve Thinking in Providing Reason in an Argumentative Text}, journal={Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={1035-1045} }