Atıf Formatları
Eğitimde 4+4+4 Modelinin Karşıt Program Bağlamında Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. AKPINAR Et Al. , "Eğitimde 4+4+4 Modelinin Karşıt Program Bağlamında Değerlendirilmesi," 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu , vol.1, İstanbul, Turkey, pp.142, 2012

AKPINAR, B. Et Al. 2012. Eğitimde 4+4+4 Modelinin Karşıt Program Bağlamında Değerlendirilmesi. 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu , (İstanbul, Turkey), 142.

AKPINAR, B., KULOĞLU, A., YILDIRIM, B., & KARAHAN, O., (2012). Eğitimde 4+4+4 Modelinin Karşıt Program Bağlamında Değerlendirilmesi . 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu (pp.142). İstanbul, Turkey

AKPINAR, BURHAN Et Al. "Eğitimde 4+4+4 Modelinin Karşıt Program Bağlamında Değerlendirilmesi," 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 2012

AKPINAR, BURHAN Et Al. "Eğitimde 4+4+4 Modelinin Karşıt Program Bağlamında Değerlendirilmesi." 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu , İstanbul, Turkey, pp.142, 2012

AKPINAR, B. Et Al. (2012) . "Eğitimde 4+4+4 Modelinin Karşıt Program Bağlamında Değerlendirilmesi." 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu , İstanbul, Turkey, p.142.

@conferencepaper{conferencepaper, author={BURHAN AKPINAR Et Al. }, title={Eğitimde 4+4+4 Modelinin Karşıt Program Bağlamında Değerlendirilmesi}, congress name={21. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2012}, pages={142} }