Atıf Formatları
2005 İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim (5. Sınıflar) Programı Öğrenme Alanlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. TEMİZKAN And H. BAGCI, "2005 İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim (5. Sınıflar) Programı Öğrenme Alanlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," Milli Eğitim , vol.37, no.179, pp.178-194, 2008

TEMİZKAN, M. And BAGCI, H. 2008. 2005 İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim (5. Sınıflar) Programı Öğrenme Alanlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Milli Eğitim , vol.37, no.179 , 178-194.

TEMİZKAN, M., & BAGCI, H., (2008). 2005 İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim (5. Sınıflar) Programı Öğrenme Alanlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Milli Eğitim , vol.37, no.179, 178-194.

TEMİZKAN, MEHMET, And Hasan BAGCI. "2005 İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim (5. Sınıflar) Programı Öğrenme Alanlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," Milli Eğitim , vol.37, no.179, 178-194, 2008

TEMİZKAN, MEHMET And BAGCI, Hasan. "2005 İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim (5. Sınıflar) Programı Öğrenme Alanlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." Milli Eğitim , vol.37, no.179, pp.178-194, 2008

TEMİZKAN, M. And BAGCI, H. (2008) . "2005 İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim (5. Sınıflar) Programı Öğrenme Alanlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." Milli Eğitim , vol.37, no.179, pp.178-194.

@article{article, author={MEHMET TEMİZKAN And author={Hasan BAGCI}, title={2005 İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim (5. Sınıflar) Programı Öğrenme Alanlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi}, journal={Milli Eğitim}, year=2008, pages={178-194} }