B. KIZILIRMAK, "Kargo Firmalarıyla İlgili Müşteri Şikâyetleri: İçerik Analizi," 9. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi , vol.1, Elazığ, Turkey, pp.43-44, 2022
KIZILIRMAK, B. 2022. Kargo Firmalarıyla İlgili Müşteri Şikâyetleri: İçerik Analizi. 9. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi , (Elazığ, Turkey), 43-44.
KIZILIRMAK, B., (2022). Kargo Firmalarıyla İlgili Müşteri Şikâyetleri: İçerik Analizi . 9. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi (pp.43-44). Elazığ, Turkey
KIZILIRMAK, BERİVAN. "Kargo Firmalarıyla İlgili Müşteri Şikâyetleri: İçerik Analizi," 9. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Elazığ, Turkey, 2022
KIZILIRMAK, BERİVAN. "Kargo Firmalarıyla İlgili Müşteri Şikâyetleri: İçerik Analizi." 9. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi , Elazığ, Turkey, pp.43-44, 2022
KIZILIRMAK, B. (2022) . "Kargo Firmalarıyla İlgili Müşteri Şikâyetleri: İçerik Analizi." 9. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi , Elazığ, Turkey, pp.43-44.
@conferencepaper{conferencepaper, author={BERİVAN ÇELİKER}, title={Kargo Firmalarıyla İlgili Müşteri Şikâyetleri: İçerik Analizi}, congress name={9. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi}, city={Elazığ}, country={Turkey}, year={2022}, pages={43-44} }