İ. ARISAL, "Postmodern Bir Mecra Olarak Ekşi Sözlük te Pazarlama Kavramının Algılanma Biçimlerine Yönelik Bir İçerik Analizi," 21. Pazarlama Kongresi , vol.2, 2016
ARISAL, İ. 2016. Postmodern Bir Mecra Olarak Ekşi Sözlük te Pazarlama Kavramının Algılanma Biçimlerine Yönelik Bir İçerik Analizi. 21. Pazarlama Kongresi .
ARISAL, İ., (2016). Postmodern Bir Mecra Olarak Ekşi Sözlük te Pazarlama Kavramının Algılanma Biçimlerine Yönelik Bir İçerik Analizi . 21. Pazarlama Kongresi
ARISAL, İBRAHİM. "Postmodern Bir Mecra Olarak Ekşi Sözlük te Pazarlama Kavramının Algılanma Biçimlerine Yönelik Bir İçerik Analizi," 21. Pazarlama Kongresi, 2016
ARISAL, İBRAHİM. "Postmodern Bir Mecra Olarak Ekşi Sözlük te Pazarlama Kavramının Algılanma Biçimlerine Yönelik Bir İçerik Analizi." 21. Pazarlama Kongresi , 2016
ARISAL, İ. (2016) . "Postmodern Bir Mecra Olarak Ekşi Sözlük te Pazarlama Kavramının Algılanma Biçimlerine Yönelik Bir İçerik Analizi." 21. Pazarlama Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={İBRAHİM ARISAL}, title={Postmodern Bir Mecra Olarak Ekşi Sözlük te Pazarlama Kavramının Algılanma Biçimlerine Yönelik Bir İçerik Analizi}, congress name={21. Pazarlama Kongresi}, city={}, country={}, year={2016}}