B. AKKÖPRÜ And Ö. ALANKA, "Medyada Ütopik ve Distopik İmge Kullanımı: Örnek Reklam Analizleri," THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , no.53, pp.55-91, 2021
AKKÖPRÜ, B. And ALANKA, Ö. 2021. Medyada Ütopik ve Distopik İmge Kullanımı: Örnek Reklam Analizleri. THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , no.53 , 55-91.
AKKÖPRÜ, B., & ALANKA, Ö., (2021). Medyada Ütopik ve Distopik İmge Kullanımı: Örnek Reklam Analizleri. THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , no.53, 55-91.
AKKÖPRÜ, BİLAL, And ÖMER ALANKA. "Medyada Ütopik ve Distopik İmge Kullanımı: Örnek Reklam Analizleri," THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , no.53, 55-91, 2021
AKKÖPRÜ, BİLAL And ALANKA, ÖMER. "Medyada Ütopik ve Distopik İmge Kullanımı: Örnek Reklam Analizleri." THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , no.53, pp.55-91, 2021
AKKÖPRÜ, B. And ALANKA, Ö. (2021) . "Medyada Ütopik ve Distopik İmge Kullanımı: Örnek Reklam Analizleri." THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , no.53, pp.55-91.
@article{article, author={BİLAL AKKÖPRÜ And author={ÖMER ALANKA}, title={Medyada Ütopik ve Distopik İmge Kullanımı: Örnek Reklam Analizleri}, journal={THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE}, year=2021, pages={55-91} }