Atıf Formatları
Geçici Eğitim Merkezindeki Suriye Uyruklu Öğrencilerin ve Türkçe Öğreticilerin Storyjumper Deneyimleri: “Yamen Okulda”.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. FANSA, "Geçici Eğitim Merkezindeki Suriye Uyruklu Öğrencilerin ve Türkçe Öğreticilerin Storyjumper Deneyimleri: “Yamen Okulda”.," Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi , 2020

FANSA, M. 2020. Geçici Eğitim Merkezindeki Suriye Uyruklu Öğrencilerin ve Türkçe Öğreticilerin Storyjumper Deneyimleri: “Yamen Okulda”.. Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi .

FANSA, M., (2020). Geçici Eğitim Merkezindeki Suriye Uyruklu Öğrencilerin ve Türkçe Öğreticilerin Storyjumper Deneyimleri: “Yamen Okulda”.. Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi .

FANSA, MEHMET. "Geçici Eğitim Merkezindeki Suriye Uyruklu Öğrencilerin ve Türkçe Öğreticilerin Storyjumper Deneyimleri: “Yamen Okulda”.," Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi , 2020

FANSA, MEHMET. "Geçici Eğitim Merkezindeki Suriye Uyruklu Öğrencilerin ve Türkçe Öğreticilerin Storyjumper Deneyimleri: “Yamen Okulda”.." Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi , 2020

FANSA, M. (2020) . "Geçici Eğitim Merkezindeki Suriye Uyruklu Öğrencilerin ve Türkçe Öğreticilerin Storyjumper Deneyimleri: “Yamen Okulda”.." Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi .

@article{article, author={MEHMET FANSA}, title={Geçici Eğitim Merkezindeki Suriye Uyruklu Öğrencilerin ve Türkçe Öğreticilerin Storyjumper Deneyimleri: “Yamen Okulda”.}, journal={Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi}, year=2020}