B. ARI And M. B. TOP, "Akran Değerlendirmenin Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarındaki Anlatım Bozukluklarını Gidermeye Etkisi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.31, pp.95-110, 2018
ARI, B. And TOP, M. B. 2018. Akran Değerlendirmenin Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarındaki Anlatım Bozukluklarını Gidermeye Etkisi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.31 , 95-110.
ARI, B., & TOP, M. B., (2018). Akran Değerlendirmenin Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarındaki Anlatım Bozukluklarını Gidermeye Etkisi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.31, 95-110.
ARI, BÜLENT, And MUSTAFA BURAK TÜRKYILMAZ. "Akran Değerlendirmenin Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarındaki Anlatım Bozukluklarını Gidermeye Etkisi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.31, 95-110, 2018
ARI, BÜLENT And TOP, MUSTAFA B. . "Akran Değerlendirmenin Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarındaki Anlatım Bozukluklarını Gidermeye Etkisi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.31, pp.95-110, 2018
ARI, B. And TOP, M. B. (2018) . "Akran Değerlendirmenin Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarındaki Anlatım Bozukluklarını Gidermeye Etkisi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.31, pp.95-110.
@article{article, author={BÜLENT ARI And author={MUSTAFA BURAK TÜRKYILMAZ}, title={Akran Değerlendirmenin Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarındaki Anlatım Bozukluklarını Gidermeye Etkisi}, journal={Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2018, pages={95-110} }