M. Gelibolu, "Yapay Zekâ Temelli Sesli Asistanların Alışveriş Amaçlı Kullanma Niyetinde Yenilikçilik ve Algılanan Güvenin Etkisi (The Effect of Innovativeness and Perceived Trust on the Intention to Use Artificial Intelligence Based Voice Assistants for Shopping Purposes)," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.4, pp.2383-2398, 2024
Gelibolu, M. 2024. Yapay Zekâ Temelli Sesli Asistanların Alışveriş Amaçlı Kullanma Niyetinde Yenilikçilik ve Algılanan Güvenin Etkisi (The Effect of Innovativeness and Perceived Trust on the Intention to Use Artificial Intelligence Based Voice Assistants for Shopping Purposes). İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.4 , 2383-2398.
Gelibolu, M., (2024). Yapay Zekâ Temelli Sesli Asistanların Alışveriş Amaçlı Kullanma Niyetinde Yenilikçilik ve Algılanan Güvenin Etkisi (The Effect of Innovativeness and Perceived Trust on the Intention to Use Artificial Intelligence Based Voice Assistants for Shopping Purposes). İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.4, 2383-2398.
Gelibolu, MÜZEYYEN. "Yapay Zekâ Temelli Sesli Asistanların Alışveriş Amaçlı Kullanma Niyetinde Yenilikçilik ve Algılanan Güvenin Etkisi (The Effect of Innovativeness and Perceived Trust on the Intention to Use Artificial Intelligence Based Voice Assistants for Shopping Purposes)," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.4, 2383-2398, 2024
Gelibolu, MÜZEYYEN. "Yapay Zekâ Temelli Sesli Asistanların Alışveriş Amaçlı Kullanma Niyetinde Yenilikçilik ve Algılanan Güvenin Etkisi (The Effect of Innovativeness and Perceived Trust on the Intention to Use Artificial Intelligence Based Voice Assistants for Shopping Purposes)." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.4, pp.2383-2398, 2024
Gelibolu, M. (2024) . "Yapay Zekâ Temelli Sesli Asistanların Alışveriş Amaçlı Kullanma Niyetinde Yenilikçilik ve Algılanan Güvenin Etkisi (The Effect of Innovativeness and Perceived Trust on the Intention to Use Artificial Intelligence Based Voice Assistants for Shopping Purposes)." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.4, pp.2383-2398.
@article{article, author={MÜZEYYEN GELİBOLU}, title={Yapay Zekâ Temelli Sesli Asistanların Alışveriş Amaçlı Kullanma Niyetinde Yenilikçilik ve Algılanan Güvenin Etkisi (The Effect of Innovativeness and Perceived Trust on the Intention to Use Artificial Intelligence Based Voice Assistants for Shopping Purposes)}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2024, pages={2383-2398} }