Atıf Formatları
Sınıf öğretmenlerinin duygusal zekâ düzeyi ile sınıf yönetimi yaklaşımları arasındaki ilişki
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. DOĞAN DOLAPÇIOĞLU, "Sınıf öğretmenlerinin duygusal zekâ düzeyi ile sınıf yönetimi yaklaşımları arasındaki ilişki," I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Eskişehir, Turkey, 2011

DOĞAN DOLAPÇIOĞLU, S. 2011. Sınıf öğretmenlerinin duygusal zekâ düzeyi ile sınıf yönetimi yaklaşımları arasındaki ilişki. I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Eskişehir, Turkey).

DOĞAN DOLAPÇIOĞLU, S., (2011). Sınıf öğretmenlerinin duygusal zekâ düzeyi ile sınıf yönetimi yaklaşımları arasındaki ilişki . I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Turkey

DOĞAN DOLAPÇIOĞLU, SEVDA. "Sınıf öğretmenlerinin duygusal zekâ düzeyi ile sınıf yönetimi yaklaşımları arasındaki ilişki," I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Turkey, 2011

DOĞAN DOLAPÇIOĞLU, SEVDA D. . "Sınıf öğretmenlerinin duygusal zekâ düzeyi ile sınıf yönetimi yaklaşımları arasındaki ilişki." I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Eskişehir, Turkey, 2011

DOĞAN DOLAPÇIOĞLU, S. (2011) . "Sınıf öğretmenlerinin duygusal zekâ düzeyi ile sınıf yönetimi yaklaşımları arasındaki ilişki." I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Eskişehir, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={SEVDA DOĞAN DOLAPÇIOĞLU}, title={Sınıf öğretmenlerinin duygusal zekâ düzeyi ile sınıf yönetimi yaklaşımları arasındaki ilişki}, congress name={I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2011}}