A. Kaplan Et Al. , "MATEMATİK VE MATEMATİK EĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL İSPATA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ ARASINDA ANLAMLI BİR FARK VAR MIDIR?," Journal of Human Science , vol.13, no.3, pp.6020-6037, 2016
Kaplan, A. Et Al. 2016. MATEMATİK VE MATEMATİK EĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL İSPATA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ ARASINDA ANLAMLI BİR FARK VAR MIDIR?. Journal of Human Science , vol.13, no.3 , 6020-6037.
Kaplan, A., Doruk, M., Öztürk, M., & Duran, M., (2016). MATEMATİK VE MATEMATİK EĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL İSPATA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ ARASINDA ANLAMLI BİR FARK VAR MIDIR?. Journal of Human Science , vol.13, no.3, 6020-6037.
Kaplan, Abdullah Et Al. "MATEMATİK VE MATEMATİK EĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL İSPATA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ ARASINDA ANLAMLI BİR FARK VAR MIDIR?," Journal of Human Science , vol.13, no.3, 6020-6037, 2016
Kaplan, Abdullah Et Al. "MATEMATİK VE MATEMATİK EĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL İSPATA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ ARASINDA ANLAMLI BİR FARK VAR MIDIR?." Journal of Human Science , vol.13, no.3, pp.6020-6037, 2016
Kaplan, A. Et Al. (2016) . "MATEMATİK VE MATEMATİK EĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL İSPATA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ ARASINDA ANLAMLI BİR FARK VAR MIDIR?." Journal of Human Science , vol.13, no.3, pp.6020-6037.
@article{article, author={Abdullah Kaplan Et Al. }, title={MATEMATİK VE MATEMATİK EĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL İSPATA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ ARASINDA ANLAMLI BİR FARK VAR MIDIR?}, journal={Journal of Human Science}, year=2016, pages={6020-6037} }