F. AYDEMİR, "Kültürel, Ekonomik, Politik Bir Söylem ve Uygulama Alanı Olarak Kişisel Halkla İlişkiler: Teorik Bir Değerlendirme," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.2, 2018
AYDEMİR, F. 2018. Kültürel, Ekonomik, Politik Bir Söylem ve Uygulama Alanı Olarak Kişisel Halkla İlişkiler: Teorik Bir Değerlendirme. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.2 .
AYDEMİR, F., (2018). Kültürel, Ekonomik, Politik Bir Söylem ve Uygulama Alanı Olarak Kişisel Halkla İlişkiler: Teorik Bir Değerlendirme. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.2.
AYDEMİR, FERİDE. "Kültürel, Ekonomik, Politik Bir Söylem ve Uygulama Alanı Olarak Kişisel Halkla İlişkiler: Teorik Bir Değerlendirme," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.2, 2018
AYDEMİR, FERİDE. "Kültürel, Ekonomik, Politik Bir Söylem ve Uygulama Alanı Olarak Kişisel Halkla İlişkiler: Teorik Bir Değerlendirme." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.2, 2018
AYDEMİR, F. (2018) . "Kültürel, Ekonomik, Politik Bir Söylem ve Uygulama Alanı Olarak Kişisel Halkla İlişkiler: Teorik Bir Değerlendirme." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.2.
@article{article, author={FERİDE GÜNER}, title={Kültürel, Ekonomik, Politik Bir Söylem ve Uygulama Alanı Olarak Kişisel Halkla İlişkiler: Teorik Bir Değerlendirme}, journal={HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES}, year=2018}