Atıf Formatları
İlkokul ve Ortaokul Öğretim Programlarında Çevre Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. TOPKAYA And A. ÖZKAYA, "İlkokul ve Ortaokul Öğretim Programlarında Çevre Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi," II. MAARİF KONGRESİ , vol.1, Ankara, Turkey, pp.30, 2021

TOPKAYA, Y. And ÖZKAYA, A. 2021. İlkokul ve Ortaokul Öğretim Programlarında Çevre Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi. II. MAARİF KONGRESİ , (Ankara, Turkey), 30.

TOPKAYA, Y., & ÖZKAYA, A., (2021). İlkokul ve Ortaokul Öğretim Programlarında Çevre Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi . II. MAARİF KONGRESİ (pp.30). Ankara, Turkey

TOPKAYA, YAVUZ, And ABDULKADİR ÖZKAYA. "İlkokul ve Ortaokul Öğretim Programlarında Çevre Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi," II. MAARİF KONGRESİ, Ankara, Turkey, 2021

TOPKAYA, YAVUZ And ÖZKAYA, ABDULKADİR. "İlkokul ve Ortaokul Öğretim Programlarında Çevre Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi." II. MAARİF KONGRESİ , Ankara, Turkey, pp.30, 2021

TOPKAYA, Y. And ÖZKAYA, A. (2021) . "İlkokul ve Ortaokul Öğretim Programlarında Çevre Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi." II. MAARİF KONGRESİ , Ankara, Turkey, p.30.

@conferencepaper{conferencepaper, author={YAVUZ TOPKAYA And author={ABDULKADİR ÖZKAYA}, title={İlkokul ve Ortaokul Öğretim Programlarında Çevre Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi}, congress name={II. MAARİF KONGRESİ}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2021}, pages={30} }