Atıf Formatları
Kültürel Bilginin Reklam Aracılığıyla İnşası
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. YAVUZ, "Kültürel Bilginin Reklam Aracılığıyla İnşası," Cemil Meriç 10.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi , 2018

YAVUZ, S. 2018. Kültürel Bilginin Reklam Aracılığıyla İnşası. Cemil Meriç 10.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi .

YAVUZ, S., (2018). Kültürel Bilginin Reklam Aracılığıyla İnşası . Cemil Meriç 10.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi

YAVUZ, SEVAL. "Kültürel Bilginin Reklam Aracılığıyla İnşası," Cemil Meriç 10.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, 2018

YAVUZ, SEVAL. "Kültürel Bilginin Reklam Aracılığıyla İnşası." Cemil Meriç 10.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi , 2018

YAVUZ, S. (2018) . "Kültürel Bilginin Reklam Aracılığıyla İnşası." Cemil Meriç 10.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi .

@conferencepaper{conferencepaper, author={SEVAL YAVUZ}, title={Kültürel Bilginin Reklam Aracılığıyla İnşası}, congress name={Cemil Meriç 10.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi}, city={}, country={}, year={2018}}