Atıf Formatları
İlk Okuma Yazma Öğretiminde İzlenen Aşamalarda İki Dilli Çocukların Yaşadıkları Sorunlarve Bu Sorunlara Dair Çözüm Önerileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. O. KAN And Y. Fülya, "İlk Okuma Yazma Öğretiminde İzlenen Aşamalarda İki Dilli Çocukların Yaşadıkları Sorunlarve Bu Sorunlara Dair Çözüm Önerileri," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.5, no.3, pp.519-533, 2017

KAN, M. O. And Fülya, Y. 2017. İlk Okuma Yazma Öğretiminde İzlenen Aşamalarda İki Dilli Çocukların Yaşadıkları Sorunlarve Bu Sorunlara Dair Çözüm Önerileri. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.5, no.3 , 519-533.

KAN, M. O., & Fülya, Y., (2017). İlk Okuma Yazma Öğretiminde İzlenen Aşamalarda İki Dilli Çocukların Yaşadıkları Sorunlarve Bu Sorunlara Dair Çözüm Önerileri. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.5, no.3, 519-533.

KAN, MUSTAFA, And YEŞİLOĞLU Fülya. "İlk Okuma Yazma Öğretiminde İzlenen Aşamalarda İki Dilli Çocukların Yaşadıkları Sorunlarve Bu Sorunlara Dair Çözüm Önerileri," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.5, no.3, 519-533, 2017

KAN, MUSTAFA O. And Fülya, YEŞİLOĞLU. "İlk Okuma Yazma Öğretiminde İzlenen Aşamalarda İki Dilli Çocukların Yaşadıkları Sorunlarve Bu Sorunlara Dair Çözüm Önerileri." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.5, no.3, pp.519-533, 2017

KAN, M. O. And Fülya, Y. (2017) . "İlk Okuma Yazma Öğretiminde İzlenen Aşamalarda İki Dilli Çocukların Yaşadıkları Sorunlarve Bu Sorunlara Dair Çözüm Önerileri." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.5, no.3, pp.519-533.

@article{article, author={MUSTAFA ONUR KAN And author={YEŞİLOĞLU Fülya}, title={İlk Okuma Yazma Öğretiminde İzlenen Aşamalarda İki Dilli Çocukların Yaşadıkları Sorunlarve Bu Sorunlara Dair Çözüm Önerileri}, journal={Ana Dili Eğitimi Dergisi}, year=2017, pages={519-533} }