Atıf Formatları
II. Meşrutiyet Döneminde Sosyal Bilgiler Öğretimi: Buluş Yoluyla Öğretime Bir Örnek
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. TOPKAYA And Ö. Toyoğlu, "II. Meşrutiyet Döneminde Sosyal Bilgiler Öğretimi: Buluş Yoluyla Öğretime Bir Örnek," Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.13, pp.408-419, 2022

TOPKAYA, Y. And Toyoğlu, Ö. 2022. II. Meşrutiyet Döneminde Sosyal Bilgiler Öğretimi: Buluş Yoluyla Öğretime Bir Örnek. Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.13 , 408-419.

TOPKAYA, Y., & Toyoğlu, Ö., (2022). II. Meşrutiyet Döneminde Sosyal Bilgiler Öğretimi: Buluş Yoluyla Öğretime Bir Örnek. Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.13, 408-419.

TOPKAYA, YAVUZ, And Özay Toyoğlu. "II. Meşrutiyet Döneminde Sosyal Bilgiler Öğretimi: Buluş Yoluyla Öğretime Bir Örnek," Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.13, 408-419, 2022

TOPKAYA, YAVUZ And Toyoğlu, Özay. "II. Meşrutiyet Döneminde Sosyal Bilgiler Öğretimi: Buluş Yoluyla Öğretime Bir Örnek." Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.13, pp.408-419, 2022

TOPKAYA, Y. And Toyoğlu, Ö. (2022) . "II. Meşrutiyet Döneminde Sosyal Bilgiler Öğretimi: Buluş Yoluyla Öğretime Bir Örnek." Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.13, pp.408-419.

@article{article, author={YAVUZ TOPKAYA And author={Özay Toyoğlu}, title={II. Meşrutiyet Döneminde Sosyal Bilgiler Öğretimi: Buluş Yoluyla Öğretime Bir Örnek}, journal={Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={408-419} }