M. GELİBOLU, "Sosyal Medya Fenomeni Pazarlamasında Benlik Uyumu Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Para-Sosyal Etkileşimin Aracılık Rolü," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.1, pp.143-170, 2024
GELİBOLU, M. 2024. Sosyal Medya Fenomeni Pazarlamasında Benlik Uyumu Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Para-Sosyal Etkileşimin Aracılık Rolü. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.1 , 143-170.
GELİBOLU, M., (2024). Sosyal Medya Fenomeni Pazarlamasında Benlik Uyumu Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Para-Sosyal Etkileşimin Aracılık Rolü. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.1, 143-170.
GELİBOLU, MÜZEYYEN. "Sosyal Medya Fenomeni Pazarlamasında Benlik Uyumu Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Para-Sosyal Etkileşimin Aracılık Rolü," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.1, 143-170, 2024
GELİBOLU, MÜZEYYEN. "Sosyal Medya Fenomeni Pazarlamasında Benlik Uyumu Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Para-Sosyal Etkileşimin Aracılık Rolü." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.1, pp.143-170, 2024
GELİBOLU, M. (2024) . "Sosyal Medya Fenomeni Pazarlamasında Benlik Uyumu Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Para-Sosyal Etkileşimin Aracılık Rolü." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.1, pp.143-170.
@article{article, author={MÜZEYYEN GELİBOLU}, title={Sosyal Medya Fenomeni Pazarlamasında Benlik Uyumu Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Para-Sosyal Etkileşimin Aracılık Rolü}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2024, pages={143-170} }