Atıf Formatları
Sosyal Medya Fenomeni Pazarlamasında Benlik Uyumu Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Para-Sosyal Etkileşimin Aracılık Rolü
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. GELİBOLU, "Sosyal Medya Fenomeni Pazarlamasında Benlik Uyumu Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Para-Sosyal Etkileşimin Aracılık Rolü," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.1, pp.143-170, 2024

GELİBOLU, M. 2024. Sosyal Medya Fenomeni Pazarlamasında Benlik Uyumu Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Para-Sosyal Etkileşimin Aracılık Rolü. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.1 , 143-170.

GELİBOLU, M., (2024). Sosyal Medya Fenomeni Pazarlamasında Benlik Uyumu Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Para-Sosyal Etkileşimin Aracılık Rolü. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.1, 143-170.

GELİBOLU, MÜZEYYEN. "Sosyal Medya Fenomeni Pazarlamasında Benlik Uyumu Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Para-Sosyal Etkileşimin Aracılık Rolü," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.1, 143-170, 2024

GELİBOLU, MÜZEYYEN. "Sosyal Medya Fenomeni Pazarlamasında Benlik Uyumu Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Para-Sosyal Etkileşimin Aracılık Rolü." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.1, pp.143-170, 2024

GELİBOLU, M. (2024) . "Sosyal Medya Fenomeni Pazarlamasında Benlik Uyumu Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Para-Sosyal Etkileşimin Aracılık Rolü." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.1, pp.143-170.

@article{article, author={MÜZEYYEN GELİBOLU}, title={Sosyal Medya Fenomeni Pazarlamasında Benlik Uyumu Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Para-Sosyal Etkileşimin Aracılık Rolü}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2024, pages={143-170} }