Atıf Formatları
Bilişsel okuma stratejilerinin Türkçe derslerinde bilgiye dayalı metinleri okuduğunu anlama üzerindeki etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. TEMİZKAN, "Bilişsel okuma stratejilerinin Türkçe derslerinde bilgiye dayalı metinleri okuduğunu anlama üzerindeki etkisi," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.28, no.2, pp.129-148, 2008

TEMİZKAN, M. 2008. Bilişsel okuma stratejilerinin Türkçe derslerinde bilgiye dayalı metinleri okuduğunu anlama üzerindeki etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.28, no.2 , 129-148.

TEMİZKAN, M., (2008). Bilişsel okuma stratejilerinin Türkçe derslerinde bilgiye dayalı metinleri okuduğunu anlama üzerindeki etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.28, no.2, 129-148.

TEMİZKAN, MEHMET. "Bilişsel okuma stratejilerinin Türkçe derslerinde bilgiye dayalı metinleri okuduğunu anlama üzerindeki etkisi," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.28, no.2, 129-148, 2008

TEMİZKAN, MEHMET. "Bilişsel okuma stratejilerinin Türkçe derslerinde bilgiye dayalı metinleri okuduğunu anlama üzerindeki etkisi." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.28, no.2, pp.129-148, 2008

TEMİZKAN, M. (2008) . "Bilişsel okuma stratejilerinin Türkçe derslerinde bilgiye dayalı metinleri okuduğunu anlama üzerindeki etkisi." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.28, no.2, pp.129-148.

@article{article, author={MEHMET TEMİZKAN}, title={Bilişsel okuma stratejilerinin Türkçe derslerinde bilgiye dayalı metinleri okuduğunu anlama üzerindeki etkisi}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2008, pages={129-148} }