B. Ö. ÖZCAN, "SOSYAL PAZARLAMA ÖRNEĞİ OLARAK SUDAKİ AYAK İZİM KAMPANYASI WEB TASARIMININ BİÇİM VE İÇERİK AÇISINDAN İNCELENMESİ," NWSA Fine Arts Academic Journals , vol.10, no.1, pp.11-21, 2015
ÖZCAN, B. Ö. 2015. SOSYAL PAZARLAMA ÖRNEĞİ OLARAK SUDAKİ AYAK İZİM KAMPANYASI WEB TASARIMININ BİÇİM VE İÇERİK AÇISINDAN İNCELENMESİ. NWSA Fine Arts Academic Journals , vol.10, no.1 , 11-21.
ÖZCAN, B. Ö., (2015). SOSYAL PAZARLAMA ÖRNEĞİ OLARAK SUDAKİ AYAK İZİM KAMPANYASI WEB TASARIMININ BİÇİM VE İÇERİK AÇISINDAN İNCELENMESİ. NWSA Fine Arts Academic Journals , vol.10, no.1, 11-21.
ÖZCAN, BERNA. "SOSYAL PAZARLAMA ÖRNEĞİ OLARAK SUDAKİ AYAK İZİM KAMPANYASI WEB TASARIMININ BİÇİM VE İÇERİK AÇISINDAN İNCELENMESİ," NWSA Fine Arts Academic Journals , vol.10, no.1, 11-21, 2015
ÖZCAN, BERNA Ö. . "SOSYAL PAZARLAMA ÖRNEĞİ OLARAK SUDAKİ AYAK İZİM KAMPANYASI WEB TASARIMININ BİÇİM VE İÇERİK AÇISINDAN İNCELENMESİ." NWSA Fine Arts Academic Journals , vol.10, no.1, pp.11-21, 2015
ÖZCAN, B. Ö. (2015) . "SOSYAL PAZARLAMA ÖRNEĞİ OLARAK SUDAKİ AYAK İZİM KAMPANYASI WEB TASARIMININ BİÇİM VE İÇERİK AÇISINDAN İNCELENMESİ." NWSA Fine Arts Academic Journals , vol.10, no.1, pp.11-21.
@article{article, author={BERNA ÖZLEM ÖZCAN}, title={SOSYAL PAZARLAMA ÖRNEĞİ OLARAK SUDAKİ AYAK İZİM KAMPANYASI WEB TASARIMININ BİÇİM VE İÇERİK AÇISINDAN İNCELENMESİ}, journal={NWSA Fine Arts Academic Journals}, year=2015, pages={11-21} }