Atıf Formatları
Televizyon Reklamlarında Özel Efekt Teknolojileri İle Sunulan Marka İmajı
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. ELİTAŞ, "Televizyon Reklamlarında Özel Efekt Teknolojileri İle Sunulan Marka İmajı," Social Sciences Studies , vol.4, no.17, pp.1426-1437, 2018

ELİTAŞ, T. 2018. Televizyon Reklamlarında Özel Efekt Teknolojileri İle Sunulan Marka İmajı. Social Sciences Studies , vol.4, no.17 , 1426-1437.

ELİTAŞ, T., (2018). Televizyon Reklamlarında Özel Efekt Teknolojileri İle Sunulan Marka İmajı. Social Sciences Studies , vol.4, no.17, 1426-1437.

ELİTAŞ, TÜRKER. "Televizyon Reklamlarında Özel Efekt Teknolojileri İle Sunulan Marka İmajı," Social Sciences Studies , vol.4, no.17, 1426-1437, 2018

ELİTAŞ, TÜRKER. "Televizyon Reklamlarında Özel Efekt Teknolojileri İle Sunulan Marka İmajı." Social Sciences Studies , vol.4, no.17, pp.1426-1437, 2018

ELİTAŞ, T. (2018) . "Televizyon Reklamlarında Özel Efekt Teknolojileri İle Sunulan Marka İmajı." Social Sciences Studies , vol.4, no.17, pp.1426-1437.

@article{article, author={TÜRKER ELİTAŞ}, title={Televizyon Reklamlarında Özel Efekt Teknolojileri İle Sunulan Marka İmajı}, journal={Social Sciences Studies}, year=2018, pages={1426-1437} }