A. KARAÇÖP Et Al. , "Öğrencilerin Termokimyadaki Konuları Tanecikli Yapıda Anlamalarına Grup Araştırması ve Jigsaw Tekniklerinin Etkisi," Eğitimde Yeni Yönelimler V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.298-302, 2009
KARAÇÖP, A. Et Al. 2009. Öğrencilerin Termokimyadaki Konuları Tanecikli Yapıda Anlamalarına Grup Araştırması ve Jigsaw Tekniklerinin Etkisi. Eğitimde Yeni Yönelimler V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu , (İzmir, Turkey), 298-302.
KARAÇÖP, A., DOYMUŞ, K., & KOÇ, Y., (2009). Öğrencilerin Termokimyadaki Konuları Tanecikli Yapıda Anlamalarına Grup Araştırması ve Jigsaw Tekniklerinin Etkisi . Eğitimde Yeni Yönelimler V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu (pp.298-302). İzmir, Turkey
KARAÇÖP, ATAMAN, KEMAL DOYMUŞ, And YASEMİN KOÇ GÖZÜBENLİ. "Öğrencilerin Termokimyadaki Konuları Tanecikli Yapıda Anlamalarına Grup Araştırması ve Jigsaw Tekniklerinin Etkisi," Eğitimde Yeni Yönelimler V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, İzmir, Turkey, 2009
KARAÇÖP, ATAMAN Et Al. "Öğrencilerin Termokimyadaki Konuları Tanecikli Yapıda Anlamalarına Grup Araştırması ve Jigsaw Tekniklerinin Etkisi." Eğitimde Yeni Yönelimler V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.298-302, 2009
KARAÇÖP, A. DOYMUŞ, K. And KOÇ, Y. (2009) . "Öğrencilerin Termokimyadaki Konuları Tanecikli Yapıda Anlamalarına Grup Araştırması ve Jigsaw Tekniklerinin Etkisi." Eğitimde Yeni Yönelimler V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.298-302.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ATAMAN KARAÇÖP Et Al. }, title={Öğrencilerin Termokimyadaki Konuları Tanecikli Yapıda Anlamalarına Grup Araştırması ve Jigsaw Tekniklerinin Etkisi}, congress name={Eğitimde Yeni Yönelimler V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2009}, pages={298-302} }