S. KIR ELİTAŞ And T. IŞIK, "Marka, Tüketici ve Etkileşim Uzamında Dijital Bir Yol: Sosyal Medya Pazarlaması," In Pazarlamanın Dijital Halleri , Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2022, pp.29-63.
KIR ELİTAŞ, S. And IŞIK, T. Marka, Tüketici ve Etkileşim Uzamında Dijital Bir Yol: Sosyal Medya Pazarlaması. 2022. In Pazarlamanın Dijital Halleri , Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 29-63.
KIR ELİTAŞ, S., & IŞIK, T., (2022). Marka, Tüketici ve Etkileşim Uzamında Dijital Bir Yol: Sosyal Medya Pazarlaması. Pazarlamanın Dijital Halleri (pp.29-63), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
KIR ELİTAŞ, SERPİL, And TAHSİN IŞIK. "Marka, Tüketici ve Etkileşim Uzamında Dijital Bir Yol: Sosyal Medya Pazarlaması." In Pazarlamanın Dijital Halleri , 29-63. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2022
KIR ELİTAŞ, SERPİL K. And IŞIK, TAHSİN. "Marka, Tüketici ve Etkileşim Uzamında Dijital Bir Yol: Sosyal Medya Pazarlaması." Pazarlamanın Dijital Halleri , Nobel Akademik Yayıncılık, 2022, pp.29-63.
KIR ELİTAŞ, S. And IŞIK, T. (2022) "Marka, Tüketici ve Etkileşim Uzamında Dijital Bir Yol: Sosyal Medya Pazarlaması", Pazarlamanın Dijital Halleri . Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={SERPİL KIR ELİTAŞ And author ={TAHSİN IŞIK}, chaptertitle={Marka, Tüketici ve Etkileşim Uzamında Dijital Bir Yol: Sosyal Medya Pazarlaması}, booktitle={ Pazarlamanın Dijital Halleri}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={Ankara},year={2022} }