Atıf Formatları
Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejilerinin belirlenerek bölümlere göre karşılaştırılması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. KUZU Et Al. , "Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejilerinin belirlenerek bölümlere göre karşılaştırılması," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, pp.257-264, 2014

KUZU, S. Et Al. 2014. Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejilerinin belirlenerek bölümlere göre karşılaştırılması. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2 , 257-264.

KUZU, S., BALAMAN, F., & CANPOLAT, M., (2014). Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejilerinin belirlenerek bölümlere göre karşılaştırılması. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, 257-264.

KUZU, SEKVAN, FATİH BALAMAN, And MURAT CANPOLAT. "Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejilerinin belirlenerek bölümlere göre karşılaştırılması," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, 257-264, 2014

KUZU, SEKVAN Et Al. "Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejilerinin belirlenerek bölümlere göre karşılaştırılması." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, pp.257-264, 2014

KUZU, S. BALAMAN, F. And CANPOLAT, M. (2014) . "Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejilerinin belirlenerek bölümlere göre karşılaştırılması." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, pp.257-264.

@article{article, author={SEKVAN KUZU Et Al. }, title={Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejilerinin belirlenerek bölümlere göre karşılaştırılması}, journal={Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi}, year=2014, pages={257-264} }