Atıf Formatları
Fen Eğitiminde Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. BOZKURT, "Fen Eğitiminde Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.9, no.18, pp.187-200, 2012

BOZKURT, O. 2012. Fen Eğitiminde Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.9, no.18 , 187-200.

BOZKURT, O., (2012). Fen Eğitiminde Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.9, no.18, 187-200.

BOZKURT, ORÇUN. "Fen Eğitiminde Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.9, no.18, 187-200, 2012

BOZKURT, ORÇUN. "Fen Eğitiminde Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.9, no.18, pp.187-200, 2012

BOZKURT, O. (2012) . "Fen Eğitiminde Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.9, no.18, pp.187-200.

@article{article, author={ORÇUN BOZKURT}, title={Fen Eğitiminde Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2012, pages={187-200} }