A. Kaplan Et Al. , "GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ DESTEKLİ ÖĞRETİMİN MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI," International Journal of Human Sciences , vol.12, no.2, pp.187-206, 2015
Kaplan, A. Et Al. 2015. GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ DESTEKLİ ÖĞRETİMİN MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI. International Journal of Human Sciences , vol.12, no.2 , 187-206.
Kaplan, A., Duran, M., Doruk, M., & Öztürk, M., (2015). GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ DESTEKLİ ÖĞRETİMİN MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI. International Journal of Human Sciences , vol.12, no.2, 187-206.
Kaplan, Abdullah Et Al. "GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ DESTEKLİ ÖĞRETİMİN MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI," International Journal of Human Sciences , vol.12, no.2, 187-206, 2015
Kaplan, Abdullah Et Al. "GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ DESTEKLİ ÖĞRETİMİN MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI." International Journal of Human Sciences , vol.12, no.2, pp.187-206, 2015
Kaplan, A. Et Al. (2015) . "GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ DESTEKLİ ÖĞRETİMİN MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI." International Journal of Human Sciences , vol.12, no.2, pp.187-206.
@article{article, author={Abdullah Kaplan Et Al. }, title={GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ DESTEKLİ ÖĞRETİMİN MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI}, journal={International Journal of Human Sciences}, year=2015, pages={187-206} }