M. REYHANOĞLU, "Örgütsel sinizmden müşteri sinizmine [From organizational cynicism to customer cynicism]," In Betül Balıkçıoğlu’nu Anlamak , Ankara: Detay Publisher, 2024, pp.109-123.
REYHANOĞLU, M. Örgütsel sinizmden müşteri sinizmine [From organizational cynicism to customer cynicism]. 2024. In Betül Balıkçıoğlu’nu Anlamak , Detay Publisher, Ankara, 109-123.
REYHANOĞLU, M., (2024). Örgütsel sinizmden müşteri sinizmine [From organizational cynicism to customer cynicism]. Betül Balıkçıoğlu’nu Anlamak (pp.109-123), Ankara: Detay Publisher.
REYHANOĞLU, METİN. "Örgütsel sinizmden müşteri sinizmine [From organizational cynicism to customer cynicism]." In Betül Balıkçıoğlu’nu Anlamak , 109-123. Ankara: Detay Publisher, 2024
REYHANOĞLU, METİN. "Örgütsel sinizmden müşteri sinizmine [From organizational cynicism to customer cynicism]." Betül Balıkçıoğlu’nu Anlamak , Detay Publisher, 2024, pp.109-123.
REYHANOĞLU, M. (2024) "Örgütsel sinizmden müşteri sinizmine [From organizational cynicism to customer cynicism]", Betül Balıkçıoğlu’nu Anlamak . Ankara: Detay Publisher.
@bookchapter{bookchapter, author ={METİN REYHANOĞLU}, chaptertitle={Örgütsel sinizmden müşteri sinizmine [From organizational cynicism to customer cynicism]}, booktitle={ Betül Balıkçıoğlu’nu Anlamak}, publisher={Detay Publisher}, city={Ankara},year={2024} }