M. TURHAN And Z. YARAŞ, "İlkokul yöneticilerinin program liderliği davranışlarını gösterme düzeylerinin öğretmenlerin kolektif yeterlik algısına ve örgütsel öğrenme düzeyine etkisi," Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.0, no.39, pp.175-193, 2014
TURHAN, M. And YARAŞ, Z. 2014. İlkokul yöneticilerinin program liderliği davranışlarını gösterme düzeylerinin öğretmenlerin kolektif yeterlik algısına ve örgütsel öğrenme düzeyine etkisi. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.0, no.39 , 175-193.
TURHAN, M., & YARAŞ, Z., (2014). İlkokul yöneticilerinin program liderliği davranışlarını gösterme düzeylerinin öğretmenlerin kolektif yeterlik algısına ve örgütsel öğrenme düzeyine etkisi. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.0, no.39, 175-193.
TURHAN, MUHAMMED, And ZÜBEYDE YARAŞ. "İlkokul yöneticilerinin program liderliği davranışlarını gösterme düzeylerinin öğretmenlerin kolektif yeterlik algısına ve örgütsel öğrenme düzeyine etkisi," Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.0, no.39, 175-193, 2014
TURHAN, MUHAMMED And YARAŞ, ZÜBEYDE. "İlkokul yöneticilerinin program liderliği davranışlarını gösterme düzeylerinin öğretmenlerin kolektif yeterlik algısına ve örgütsel öğrenme düzeyine etkisi." Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.0, no.39, pp.175-193, 2014
TURHAN, M. And YARAŞ, Z. (2014) . "İlkokul yöneticilerinin program liderliği davranışlarını gösterme düzeylerinin öğretmenlerin kolektif yeterlik algısına ve örgütsel öğrenme düzeyine etkisi." Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.0, no.39, pp.175-193.
@article{article, author={MUHAMMED TURHAN And author={ZÜBEYDE YARAŞ}, title={İlkokul yöneticilerinin program liderliği davranışlarını gösterme düzeylerinin öğretmenlerin kolektif yeterlik algısına ve örgütsel öğrenme düzeyine etkisi}, journal={Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2014, pages={175-193} }