S. ASLANTAŞ, "İlköğretim 4.Sınıf Görsel Sanatlar Dersinde Disiplinlerarası Yaklaşıma Göre Yapılan Öğretimin Öğrencilerin Derse İlişkin Tutumlarına Etkisi," Gazi Osman Paşa Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi , vol.2013, no.2, pp.1-13, 2013
ASLANTAŞ, S. 2013. İlköğretim 4.Sınıf Görsel Sanatlar Dersinde Disiplinlerarası Yaklaşıma Göre Yapılan Öğretimin Öğrencilerin Derse İlişkin Tutumlarına Etkisi. Gazi Osman Paşa Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi , vol.2013, no.2 , 1-13.
ASLANTAŞ, S., (2013). İlköğretim 4.Sınıf Görsel Sanatlar Dersinde Disiplinlerarası Yaklaşıma Göre Yapılan Öğretimin Öğrencilerin Derse İlişkin Tutumlarına Etkisi. Gazi Osman Paşa Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi , vol.2013, no.2, 1-13.
ASLANTAŞ, SELMA. "İlköğretim 4.Sınıf Görsel Sanatlar Dersinde Disiplinlerarası Yaklaşıma Göre Yapılan Öğretimin Öğrencilerin Derse İlişkin Tutumlarına Etkisi," Gazi Osman Paşa Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi , vol.2013, no.2, 1-13, 2013
ASLANTAŞ, SELMA. "İlköğretim 4.Sınıf Görsel Sanatlar Dersinde Disiplinlerarası Yaklaşıma Göre Yapılan Öğretimin Öğrencilerin Derse İlişkin Tutumlarına Etkisi." Gazi Osman Paşa Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi , vol.2013, no.2, pp.1-13, 2013
ASLANTAŞ, S. (2013) . "İlköğretim 4.Sınıf Görsel Sanatlar Dersinde Disiplinlerarası Yaklaşıma Göre Yapılan Öğretimin Öğrencilerin Derse İlişkin Tutumlarına Etkisi." Gazi Osman Paşa Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi , vol.2013, no.2, pp.1-13.
@article{article, author={SELMA ASLANTAŞ}, title={İlköğretim 4.Sınıf Görsel Sanatlar Dersinde Disiplinlerarası Yaklaşıma Göre Yapılan Öğretimin Öğrencilerin Derse İlişkin Tutumlarına Etkisi}, journal={Gazi Osman Paşa Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi}, year=2013, pages={1-13} }