Atıf Formatları
İlköğretim 4.Sınıf Görsel Sanatlar Dersinde Disiplinlerarası Yaklaşıma Göre Yapılan Öğretimin Öğrencilerin Derse İlişkin Tutumlarına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. ASLANTAŞ, "İlköğretim 4.Sınıf Görsel Sanatlar Dersinde Disiplinlerarası Yaklaşıma Göre Yapılan Öğretimin Öğrencilerin Derse İlişkin Tutumlarına Etkisi," Gazi Osman Paşa Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi , vol.2013, no.2, pp.1-13, 2013

ASLANTAŞ, S. 2013. İlköğretim 4.Sınıf Görsel Sanatlar Dersinde Disiplinlerarası Yaklaşıma Göre Yapılan Öğretimin Öğrencilerin Derse İlişkin Tutumlarına Etkisi. Gazi Osman Paşa Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi , vol.2013, no.2 , 1-13.

ASLANTAŞ, S., (2013). İlköğretim 4.Sınıf Görsel Sanatlar Dersinde Disiplinlerarası Yaklaşıma Göre Yapılan Öğretimin Öğrencilerin Derse İlişkin Tutumlarına Etkisi. Gazi Osman Paşa Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi , vol.2013, no.2, 1-13.

ASLANTAŞ, SELMA. "İlköğretim 4.Sınıf Görsel Sanatlar Dersinde Disiplinlerarası Yaklaşıma Göre Yapılan Öğretimin Öğrencilerin Derse İlişkin Tutumlarına Etkisi," Gazi Osman Paşa Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi , vol.2013, no.2, 1-13, 2013

ASLANTAŞ, SELMA. "İlköğretim 4.Sınıf Görsel Sanatlar Dersinde Disiplinlerarası Yaklaşıma Göre Yapılan Öğretimin Öğrencilerin Derse İlişkin Tutumlarına Etkisi." Gazi Osman Paşa Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi , vol.2013, no.2, pp.1-13, 2013

ASLANTAŞ, S. (2013) . "İlköğretim 4.Sınıf Görsel Sanatlar Dersinde Disiplinlerarası Yaklaşıma Göre Yapılan Öğretimin Öğrencilerin Derse İlişkin Tutumlarına Etkisi." Gazi Osman Paşa Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi , vol.2013, no.2, pp.1-13.

@article{article, author={SELMA ASLANTAŞ}, title={İlköğretim 4.Sınıf Görsel Sanatlar Dersinde Disiplinlerarası Yaklaşıma Göre Yapılan Öğretimin Öğrencilerin Derse İlişkin Tutumlarına Etkisi}, journal={Gazi Osman Paşa Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi}, year=2013, pages={1-13} }