Atıf Formatları
GEMS PROGRAMININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAŞARILARINA, ÖZ YETERLİLİKLERİNE, TUTUMLARINA VE BİLİMSEL MUHAKEMELERİNE ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. CEYLAN And O. BOZKURT, "GEMS PROGRAMININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAŞARILARINA, ÖZ YETERLİLİKLERİNE, TUTUMLARINA VE BİLİMSEL MUHAKEMELERİNE ETKİSİ," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.38, pp.45-70, 2017

CEYLAN, E. And BOZKURT, O. 2017. GEMS PROGRAMININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAŞARILARINA, ÖZ YETERLİLİKLERİNE, TUTUMLARINA VE BİLİMSEL MUHAKEMELERİNE ETKİSİ. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.38 , 45-70.

CEYLAN, E., & BOZKURT, O., (2017). GEMS PROGRAMININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAŞARILARINA, ÖZ YETERLİLİKLERİNE, TUTUMLARINA VE BİLİMSEL MUHAKEMELERİNE ETKİSİ. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.38, 45-70.

CEYLAN, ERHAN, And ORÇUN BOZKURT. "GEMS PROGRAMININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAŞARILARINA, ÖZ YETERLİLİKLERİNE, TUTUMLARINA VE BİLİMSEL MUHAKEMELERİNE ETKİSİ," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.38, 45-70, 2017

CEYLAN, ERHAN And BOZKURT, ORÇUN. "GEMS PROGRAMININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAŞARILARINA, ÖZ YETERLİLİKLERİNE, TUTUMLARINA VE BİLİMSEL MUHAKEMELERİNE ETKİSİ." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.38, pp.45-70, 2017

CEYLAN, E. And BOZKURT, O. (2017) . "GEMS PROGRAMININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAŞARILARINA, ÖZ YETERLİLİKLERİNE, TUTUMLARINA VE BİLİMSEL MUHAKEMELERİNE ETKİSİ." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.38, pp.45-70.

@article{article, author={ERHAN CEYLAN And author={ORÇUN BOZKURT}, title={GEMS PROGRAMININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAŞARILARINA, ÖZ YETERLİLİKLERİNE, TUTUMLARINA VE BİLİMSEL MUHAKEMELERİNE ETKİSİ}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2017, pages={45-70} }