Atıf Formatları
The Effect of Digital Storytelling Technique on The Attitudes of Students toward Teaching Technologies
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. BALAMANA, "Dijital Öyküleme Yönteminin Öğrencilerin Öğretim Teknolojilerine Yönelik Tutumlarına Etkisi," Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.6, no.2, pp.147-168, 2016

BALAMANA, F. 2016. Dijital Öyküleme Yönteminin Öğrencilerin Öğretim Teknolojilerine Yönelik Tutumlarına Etkisi. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.6, no.2 , 147-168.

BALAMANA, F., (2016). Dijital Öyküleme Yönteminin Öğrencilerin Öğretim Teknolojilerine Yönelik Tutumlarına Etkisi. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.6, no.2, 147-168.

BALAMANA, Fatih. "Dijital Öyküleme Yönteminin Öğrencilerin Öğretim Teknolojilerine Yönelik Tutumlarına Etkisi," Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.6, no.2, 147-168, 2016

BALAMANA, Fatih. "Dijital Öyküleme Yönteminin Öğrencilerin Öğretim Teknolojilerine Yönelik Tutumlarına Etkisi." Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.6, no.2, pp.147-168, 2016

BALAMANA, F. (2016) . "Dijital Öyküleme Yönteminin Öğrencilerin Öğretim Teknolojilerine Yönelik Tutumlarına Etkisi." Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.6, no.2, pp.147-168.

@article{article, author={Fatih BALAMANA}, title={Dijital Öyküleme Yönteminin Öğrencilerin Öğretim Teknolojilerine Yönelik Tutumlarına Etkisi}, journal={Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi}, year=2016, pages={147-168} }