Atıf Formatları
Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersindeki Kavramları Anlamalarına Animasyonların Etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. DAŞDEMİR Et Al. , "Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersindeki Kavramları Anlamalarına Animasyonların Etkileri," 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Turkey, pp.321-322, 2012

DAŞDEMİR, İ. Et Al. 2012. Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersindeki Kavramları Anlamalarına Animasyonların Etkileri. 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Rize, Turkey), 321-322.

DAŞDEMİR, İ., OKUR AKÇAY, N., AKAR, M. S., KOÇ, Y., & ŞİMŞEK, Ü., (2012). Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersindeki Kavramları Anlamalarına Animasyonların Etkileri . 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (pp.321-322). Rize, Turkey

DAŞDEMİR, İKRAMETTİN Et Al. "Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersindeki Kavramları Anlamalarına Animasyonların Etkileri," 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Turkey, 2012

DAŞDEMİR, İKRAMETTİN Et Al. "Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersindeki Kavramları Anlamalarına Animasyonların Etkileri." 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Turkey, pp.321-322, 2012

DAŞDEMİR, İ. Et Al. (2012) . "Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersindeki Kavramları Anlamalarına Animasyonların Etkileri." 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Turkey, pp.321-322.

@conferencepaper{conferencepaper, author={İKRAMETTİN DAŞDEMİR Et Al. }, title={Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersindeki Kavramları Anlamalarına Animasyonların Etkileri}, congress name={11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu}, city={Rize}, country={Turkey}, year={2012}, pages={321-322} }