Atıf Formatları
Afet ve Medya
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

C. BİRİN ATILGAN, "AFET DÖNEMLERİNDE MARKA İLETİŞİMİ: 6 ŞUBAT KAHRAMANMARAŞ DEPREMİ SONRASI KURUMSAL REKLAM ÖRNEKLERİ," In Afet ve Medya , Efe Akademi Yayınları, 2024, pp.93-116.

BİRİN ATILGAN, C. AFET DÖNEMLERİNDE MARKA İLETİŞİMİ: 6 ŞUBAT KAHRAMANMARAŞ DEPREMİ SONRASI KURUMSAL REKLAM ÖRNEKLERİ. 2024. In Afet ve Medya , Efe Akademi Yayınları, 93-116.

BİRİN ATILGAN, C., (2024). AFET DÖNEMLERİNDE MARKA İLETİŞİMİ: 6 ŞUBAT KAHRAMANMARAŞ DEPREMİ SONRASI KURUMSAL REKLAM ÖRNEKLERİ. Afet ve Medya (pp.93-116), Efe Akademi Yayınları.

BİRİN ATILGAN, CANSU. "AFET DÖNEMLERİNDE MARKA İLETİŞİMİ: 6 ŞUBAT KAHRAMANMARAŞ DEPREMİ SONRASI KURUMSAL REKLAM ÖRNEKLERİ." In Afet ve Medya , 93-116. Efe Akademi Yayınları, 2024

BİRİN ATILGAN, CANSU B. . "AFET DÖNEMLERİNDE MARKA İLETİŞİMİ: 6 ŞUBAT KAHRAMANMARAŞ DEPREMİ SONRASI KURUMSAL REKLAM ÖRNEKLERİ." Afet ve Medya , Efe Akademi Yayınları, 2024, pp.93-116.

BİRİN ATILGAN, C. (2024) "AFET DÖNEMLERİNDE MARKA İLETİŞİMİ: 6 ŞUBAT KAHRAMANMARAŞ DEPREMİ SONRASI KURUMSAL REKLAM ÖRNEKLERİ", Afet ve Medya . Efe Akademi Yayınları.

@bookchapter{bookchapter, author ={CANSU BİRİN ATILGAN}, chaptertitle={AFET DÖNEMLERİNDE MARKA İLETİŞİMİ: 6 ŞUBAT KAHRAMANMARAŞ DEPREMİ SONRASI KURUMSAL REKLAM ÖRNEKLERİ}, booktitle={ Afet ve Medya}, publisher={Efe Akademi Yayınları}, city={},year={2024} }