Atıf Formatları
Kargo Hizmetlerinin Müşteri Memnuniyeti Açısından Üçüncü Parti Platformda İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. KIZILIRMAK, "Kargo Hizmetlerinin Müşteri Memnuniyeti Açısından Üçüncü Parti Platformda İncelenmesi," Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , vol.26, no.1, pp.35-47, 2023

KIZILIRMAK, B. 2023. Kargo Hizmetlerinin Müşteri Memnuniyeti Açısından Üçüncü Parti Platformda İncelenmesi. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , vol.26, no.1 , 35-47.

KIZILIRMAK, B., (2023). Kargo Hizmetlerinin Müşteri Memnuniyeti Açısından Üçüncü Parti Platformda İncelenmesi. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , vol.26, no.1, 35-47.

KIZILIRMAK, BERİVAN. "Kargo Hizmetlerinin Müşteri Memnuniyeti Açısından Üçüncü Parti Platformda İncelenmesi," Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , vol.26, no.1, 35-47, 2023

KIZILIRMAK, BERİVAN. "Kargo Hizmetlerinin Müşteri Memnuniyeti Açısından Üçüncü Parti Platformda İncelenmesi." Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , vol.26, no.1, pp.35-47, 2023

KIZILIRMAK, B. (2023) . "Kargo Hizmetlerinin Müşteri Memnuniyeti Açısından Üçüncü Parti Platformda İncelenmesi." Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , vol.26, no.1, pp.35-47.

@article{article, author={BERİVAN ÇELİKER}, title={Kargo Hizmetlerinin Müşteri Memnuniyeti Açısından Üçüncü Parti Platformda İncelenmesi}, journal={Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi}, year=2023, pages={35-47} }