Atıf Formatları
Ortaokul Öğrencilerinin Merak Tutum ve Motivasyon Düzeylerine Göre Fen Bilgisi Dersi Başarılarının İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. CEYLAN Et Al. , "Ortaokul Öğrencilerinin Merak Tutum ve Motivasyon Düzeylerine Göre Fen Bilgisi Dersi Başarılarının İncelenmesi," UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.9, no.1, pp.39-52, 2016

CEYLAN, E. Et Al. 2016. Ortaokul Öğrencilerinin Merak Tutum ve Motivasyon Düzeylerine Göre Fen Bilgisi Dersi Başarılarının İncelenmesi. UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.9, no.1 , 39-52.

CEYLAN, E., SAĞIREKMEKÇİ, H., TATAR, E., & BİLGİN, İ., (2016). Ortaokul Öğrencilerinin Merak Tutum ve Motivasyon Düzeylerine Göre Fen Bilgisi Dersi Başarılarının İncelenmesi. UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.9, no.1, 39-52.

CEYLAN, ERHAN Et Al. "Ortaokul Öğrencilerinin Merak Tutum ve Motivasyon Düzeylerine Göre Fen Bilgisi Dersi Başarılarının İncelenmesi," UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.9, no.1, 39-52, 2016

CEYLAN, ERHAN Et Al. "Ortaokul Öğrencilerinin Merak Tutum ve Motivasyon Düzeylerine Göre Fen Bilgisi Dersi Başarılarının İncelenmesi." UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.9, no.1, pp.39-52, 2016

CEYLAN, E. Et Al. (2016) . "Ortaokul Öğrencilerinin Merak Tutum ve Motivasyon Düzeylerine Göre Fen Bilgisi Dersi Başarılarının İncelenmesi." UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.9, no.1, pp.39-52.

@article{article, author={ERHAN CEYLAN Et Al. }, title={Ortaokul Öğrencilerinin Merak Tutum ve Motivasyon Düzeylerine Göre Fen Bilgisi Dersi Başarılarının İncelenmesi}, journal={UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ}, year=2016, pages={39-52} }