M. GELİBOLU, "Tüketici-Fenomen Benlik İmajı Uyumunun Satın Alma Niyetine Etkisi: Para-sosyal Etkileşim ve Güvenilirliğin Sıralı Aracılık Rolü," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.1, pp.367-392, 2024
GELİBOLU, M. 2024. Tüketici-Fenomen Benlik İmajı Uyumunun Satın Alma Niyetine Etkisi: Para-sosyal Etkileşim ve Güvenilirliğin Sıralı Aracılık Rolü. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.1 , 367-392.
GELİBOLU, M., (2024). Tüketici-Fenomen Benlik İmajı Uyumunun Satın Alma Niyetine Etkisi: Para-sosyal Etkileşim ve Güvenilirliğin Sıralı Aracılık Rolü. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.1, 367-392.
GELİBOLU, MÜZEYYEN. "Tüketici-Fenomen Benlik İmajı Uyumunun Satın Alma Niyetine Etkisi: Para-sosyal Etkileşim ve Güvenilirliğin Sıralı Aracılık Rolü," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.1, 367-392, 2024
GELİBOLU, MÜZEYYEN. "Tüketici-Fenomen Benlik İmajı Uyumunun Satın Alma Niyetine Etkisi: Para-sosyal Etkileşim ve Güvenilirliğin Sıralı Aracılık Rolü." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.1, pp.367-392, 2024
GELİBOLU, M. (2024) . "Tüketici-Fenomen Benlik İmajı Uyumunun Satın Alma Niyetine Etkisi: Para-sosyal Etkileşim ve Güvenilirliğin Sıralı Aracılık Rolü." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.1, pp.367-392.
@article{article, author={MÜZEYYEN GELİBOLU}, title={Tüketici-Fenomen Benlik İmajı Uyumunun Satın Alma Niyetine Etkisi: Para-sosyal Etkileşim ve Güvenilirliğin Sıralı Aracılık Rolü}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2024, pages={367-392} }