Atıf Formatları
Televizyon İşletmelerinde İşletmenin Düşünsel Yaklaşımlarının Televizyon Yayınlarına Yansıması Sorunu
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. CERECİ And N. Kara, "Televizyon İşletmelerinde İşletmenin Düşünsel Yaklaşımlarının Televizyon Yayınlarına Yansıması Sorunu," The Journal of Academis Social Science Studies , vol.34, pp.249-260, 2015

CERECİ, S. And Kara, N. 2015. Televizyon İşletmelerinde İşletmenin Düşünsel Yaklaşımlarının Televizyon Yayınlarına Yansıması Sorunu. The Journal of Academis Social Science Studies , vol.34 , 249-260.

CERECİ, S., & Kara, N., (2015). Televizyon İşletmelerinde İşletmenin Düşünsel Yaklaşımlarının Televizyon Yayınlarına Yansıması Sorunu. The Journal of Academis Social Science Studies , vol.34, 249-260.

CERECİ, SEDAT, And Nurat Kara. "Televizyon İşletmelerinde İşletmenin Düşünsel Yaklaşımlarının Televizyon Yayınlarına Yansıması Sorunu," The Journal of Academis Social Science Studies , vol.34, 249-260, 2015

CERECİ, SEDAT And Kara, Nurat. "Televizyon İşletmelerinde İşletmenin Düşünsel Yaklaşımlarının Televizyon Yayınlarına Yansıması Sorunu." The Journal of Academis Social Science Studies , vol.34, pp.249-260, 2015

CERECİ, S. And Kara, N. (2015) . "Televizyon İşletmelerinde İşletmenin Düşünsel Yaklaşımlarının Televizyon Yayınlarına Yansıması Sorunu." The Journal of Academis Social Science Studies , vol.34, pp.249-260.

@article{article, author={SEDAT CERECİ And author={Nurat Kara}, title={Televizyon İşletmelerinde İşletmenin Düşünsel Yaklaşımlarının Televizyon Yayınlarına Yansıması Sorunu}, journal={The Journal of Academis Social Science Studies}, year=2015, pages={249-260} }