M. Duran Et Al. , "MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME SÜREÇLERİ: KAPLUMBAĞA PARADOKSU ÖRNEĞİ," Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.5, no.4, pp.55-71, 2016
Duran, M. Et Al. 2016. MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME SÜREÇLERİ: KAPLUMBAĞA PARADOKSU ÖRNEĞİ. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.5, no.4 , 55-71.
Duran, M., Doruk, M., & Kaplan, A., (2016). MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME SÜREÇLERİ: KAPLUMBAĞA PARADOKSU ÖRNEĞİ. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.5, no.4, 55-71.
Duran, MURAT, Muhammet Doruk, And Abdullah Kaplan. "MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME SÜREÇLERİ: KAPLUMBAĞA PARADOKSU ÖRNEĞİ," Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.5, no.4, 55-71, 2016
Duran, MURAT Et Al. "MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME SÜREÇLERİ: KAPLUMBAĞA PARADOKSU ÖRNEĞİ." Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.5, no.4, pp.55-71, 2016
Duran, M. Doruk, M. And Kaplan, A. (2016) . "MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME SÜREÇLERİ: KAPLUMBAĞA PARADOKSU ÖRNEĞİ." Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.5, no.4, pp.55-71.
@article{article, author={MURAT DURAN Et Al. }, title={MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME SÜREÇLERİ: KAPLUMBAĞA PARADOKSU ÖRNEĞİ}, journal={Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi}, year=2016, pages={55-71} }