E. GÜLEÇ Et Al. , "GOOGLE TRENDS VERİLERİYLE COĞRAFİ İŞARETLİ GASTRONOMİK ÜRÜNLERİN ANALİZİ," Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.3, pp.418-444, 2022
GÜLEÇ, E. Et Al. 2022. GOOGLE TRENDS VERİLERİYLE COĞRAFİ İŞARETLİ GASTRONOMİK ÜRÜNLERİN ANALİZİ. Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.3 , 418-444.
GÜLEÇ, E., ŞİMŞEK, A., & SOLMAZ, R., (2022). GOOGLE TRENDS VERİLERİYLE COĞRAFİ İŞARETLİ GASTRONOMİK ÜRÜNLERİN ANALİZİ. Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.3, 418-444.
GÜLEÇ, ENES, AYKUT ŞİMŞEK, And RIDVAN SOLMAZ. "GOOGLE TRENDS VERİLERİYLE COĞRAFİ İŞARETLİ GASTRONOMİK ÜRÜNLERİN ANALİZİ," Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.3, 418-444, 2022
GÜLEÇ, ENES Et Al. "GOOGLE TRENDS VERİLERİYLE COĞRAFİ İŞARETLİ GASTRONOMİK ÜRÜNLERİN ANALİZİ." Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.3, pp.418-444, 2022
GÜLEÇ, E. ŞİMŞEK, A. And SOLMAZ, R. (2022) . "GOOGLE TRENDS VERİLERİYLE COĞRAFİ İŞARETLİ GASTRONOMİK ÜRÜNLERİN ANALİZİ." Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.3, pp.418-444.
@article{article, author={ENES GÜLEÇ Et Al. }, title={GOOGLE TRENDS VERİLERİYLE COĞRAFİ İŞARETLİ GASTRONOMİK ÜRÜNLERİN ANALİZİ}, journal={Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={418-444} }