Atıf Formatları
Eğitim 4.0 Sürecinde Öğretmenlerin Teknoloji Yeterliği Öz Değerlendirmelerinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. ÇUKURBAŞI ÇALIŞIR Et Al. , "Eğitim 4.0 Sürecinde Öğretmenlerin Teknoloji Yeterliği Öz Değerlendirmelerinin İncelenmesi," 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022 , pp.275-287, 2022

ÇUKURBAŞI ÇALIŞIR, E. Et Al. 2022. Eğitim 4.0 Sürecinde Öğretmenlerin Teknoloji Yeterliği Öz Değerlendirmelerinin İncelenmesi. 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022 , 275-287.

ÇUKURBAŞI ÇALIŞIR, E., SABUNCU, F. H., & KIŞLA, T., (2022). Eğitim 4.0 Sürecinde Öğretmenlerin Teknoloji Yeterliği Öz Değerlendirmelerinin İncelenmesi . 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022 (pp.275-287).

ÇUKURBAŞI ÇALIŞIR, ESMA, FIRAT HAYYAM SABUNCU, And TARIK KIŞLA. "Eğitim 4.0 Sürecinde Öğretmenlerin Teknoloji Yeterliği Öz Değerlendirmelerinin İncelenmesi," 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022, 2022

ÇUKURBAŞI ÇALIŞIR, ESMA Ç. Et Al. "Eğitim 4.0 Sürecinde Öğretmenlerin Teknoloji Yeterliği Öz Değerlendirmelerinin İncelenmesi." 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022 , pp.275-287, 2022

ÇUKURBAŞI ÇALIŞIR, E. SABUNCU, F. H. And KIŞLA, T. (2022) . "Eğitim 4.0 Sürecinde Öğretmenlerin Teknoloji Yeterliği Öz Değerlendirmelerinin İncelenmesi." 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022 , pp.275-287.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ESMA ÇUKURBAŞI ÇALIŞIR Et Al. }, title={Eğitim 4.0 Sürecinde Öğretmenlerin Teknoloji Yeterliği Öz Değerlendirmelerinin İncelenmesi}, congress name={2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022}, city={}, country={}, year={2022}, pages={275-287} }